webutbildning

Sitter med Åres värdskapsutbildning. Usch och tvi. Det går inte alltid som jag vill. En av delarna gick ut på att jag skulle leta mig omkring och hitta saker som kabinliften, en halfpipe, liften mellan björnen och åre (jag tog så klart åre-björnen istället, lyckat) osv och markera det med röda ringar. Hur ska jag veta vad allt ligger? Dom hade ju tagit bort all text på kartan. illa illa. Sen kom något sorts faktasluttest som först fick jag 4600 p, sen 3700 (hur jag kunde bli sämre andra gången är ett mysterium), sen 5800p (av 9000 och ändå inte godkänd!) tillslut (när jag hade lärt mig allt av att svara fel) fick jag 7100 p och lyckades ta mig vidare i programmet. Inte min dag. Men soldaten ringde i alla fall nyss. De va mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0