Håkan Hellström live tonight, ojojoj

Oj vilken kväll! Trots att det tar emot lite (förlåt älskling) så måste jag nog erkänna att det här var säsongens bästa kväll. 8 april.

Håkan: Vi har kört hit i sexton timmar. Därför tänkte vi spela sexton låtar för er, plus sex till.

Det var helt galet, dom körde igång i tid, spelade i över två timmar och jag stod längst fram hela tiden. Imorn kommer jag ha nackspärr, tinitus och tappad röst. Men det är det värt. Oj så värt. Just nu har jag bara mobilbilder eftersom jag inte riktigt orkar leta upp den andra sladden. Men jag ska försöka lösa de imorn, men man vet ju aldrig med mig. Jag har ju en tendens att få saker att dra ut på tiden. Och till Bror: Man kan välja vad man berättar när man får skriva historian själv. Nu blir det sömn för jag ska jobba imorn. Segt. Adjö


image197


image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0