Oinspirerande skiddag

Jag, Totte och Anton begav oss ut för skidåkning vid elva. Vi är redan tillbaka. Det var verkligen inte kul, oinspirerande som Anton sammanfattade det påväg tillbaka till 204. Vi tog oss upp till Ullådalen Berg innan vi insåg att vi inte ville åka mer så vi tog skohen tillbaka till åttan. Kanske inte världens bästa beslut eftersom det fortfarnade ligger snö i backarna, tro det eller ej. I skogen är det dock dåligt med sånt, ibland länder jag mig lite som Olle i Blåbärsskogen..
Nu sitter vi vid den stora tvn igen och kollar på Våra Värsta År, Totte äter chips och Anton chees ballz. Funderar på att klä på mig lite ickeskidkläder, gå ner till Ica och köpa glass. Eller kanske göra chokladpudding, vi har sju liter mjölk så jag känner att jag kommer få jobba på att ta slut på den.
Adjö för nu

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN I MIN BLOGG & bli länkad av mig i fyra dagar HÄR: http://metrobloggen.se/queenie

2008-04-28 @ 13:10:34
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0