Tillbaka i Åre

Så, nu är jag tillbaka i norr. Kände mig lite lyxig och tog flyget istället för tåget. Men om jag ska vara ärlig så kände jag mig mest omiljövänlig, men efter att ha tagit nattåget tio gånger på ett halvår kan man få unna sig de. Denna veckan bor jag vid Tott med tvillingarna & co som är avslutar sin säsong med en Åre-semester. Va en sväng förbi Kläppen förut och hämtade lite grejer. Kände verkligen att jag inte orkar flytta tillbaka dit nästa vecka. Det var hur sunkigt som helst och det kändes som om folk började längta därifrån. I så fall är dom i gott sällskap av mig. Men men, ett senare problem. Det känns bra att det inte är så mkt snö längre, att det är lika fint väder och varmt som i malmö och att liftarna börjar stänga en och en. Kommer inte bli lika jobbigt å lämna mitt vinterparadis då. Skidor imorn. Länge sen sist. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0