Nyårsafton mañana.

Imorn blir det nyår för hela slanten och Kläppen middag såklart. Vi blir trettio till bords med lite fläskfilé och klyftpotatis på toppen. Sen fortsätter firandet hela natten med lite stopp för rakttittande (har faktiskt inte hört någon som har köpt) vid tolvslagt. Jag var på systemet tidigare och fick med mig lite bubbel hem, även persikolikör så efter en tur till Ica för lite svagare ingredienser kommer jag äntligen kunna göra mina drinkar : ).
För övrigt blir det ju jobb som vanligt under dagen så jag kommer få fortsätta att kämpa med mina knän och min rygg, men jag hoppas på att jag blir starkare med tiden, kunde ju trots allt inte träna sista månaden innan jag kom hit på grund av den elaka tån. Men den stör inte ett dugg längre. Tur för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0