Tisdag = dålig dag

Tisdagar är ändå rätt segt. Har hunnit komma in i skidskolan så mycket att det inte känns nytt, men det är ändå otroligt långt till fredag. Jag är dessutom helt slutkörd i kroppen eftersom vi åkte lite väl branta backar med nybörjarvuxengruppen så där fick jag slita för pengarna.
Har varit på systemet, allt mousserande och mer eller mindre all öl var slut, upplyftande, men vad hade man förväntat sig i Åre. Jag var iaf inte på Ica, där var det kö till mjölken, alltså tre fjärdedelar av affären. Gött. Men det är bara denna veckan, sen åker alla ryssar och stockholmare hem och vi säsongare får ha Åre för oss själva i sju veckor.
On top of everyting misslyckades vi med maten. Hade lyckats köpa passerade tomater istället för hela skalade så såsen blev spännande och skar sig. Och paprikan var borta tills jag hittade den på parkeringen där den legat sen i söndags, catching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0