4P = Privatlektioner, Photo Adventure, Pizza och Panget

Så har man jobbat privat också. Var galet nervös i morse. Men allt gick faktiskt ganska bra. Totte skjussade mig till jobbet och skulle hjälpa mig med barnområdet men sen ville tändhattarna inte vara med och leka längre så bilen gick inte att starta, och när den väl gick igen vart han tvungen att köra hem så att den inte stannade igen så det fick bli barnområde on my own, men det var nog lika bra det, jag är inte så samarbetsvillig klockan åtta på morgonen. Det första som hände när första lektionen startade va att Annika ("eleven") berättade att hon hade sett på TV Åre att jag hade blivit veckans vinnare i Åre Photo Adventure, så imorn ska jag pallra mig inte till Åre och hämta ut mitt pris. en kamera. Men det är lite olika meningar om vem som egentligen är vinnaren. Det var Totte som tog bilden, Erik som hoppade och jag som vann, ungefär. Men det va ändå min kamera som användes och det var jag som skickade in bilden. Finns en risk att det blir en allmän festkamera. Sen hade jag fyra lektioner till innan det var dags att ta ner området och gå (jag var lat och hade skidorna med så det blev taxi istället för gå) hem. Det blev latlyxmiddag för mig Totte och Hannes. Åkte in till Åre och köpte hämtpizza på Liten Krog. Alldeles alldeles underbart. Men kan inte göras alltför ofta. Det ryktas om House Party på Panget. Får se om man hamnar där. Har inte råd med taxi igen så hoppas någon kör. Men inte för lite sömn för imorn ska jag ut och träna röda linjen med mina nya skidor. Just de ja, Totte åkte skidor för första gången på en vecka idag. Knät verkar hålla för korridorhas i alla fall. Men lär ta ett tag innan de blir svarta linjen för hans del. Adjö.




image95
Vinnarbilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0