Längesen nu

Känns som jag varit seg på å skriva denna veckan. Jobbet är segt och oinspirerande. En massa internationellt folk som förstör kommunikationen. Den roligaste lektionen på dagen är snöbollarna som jag annars avskyr. Det säger en del. Men men. Bara att bita ihop och komma igen. Hoppas på bättre ungar nästa vecka. Treåriga Rory från England är i alla fall skön. Hans pappa: "Rory, put your skies on!" Rory: "No, I wanna keep my feets on the ground." Skönt med jordnära ungar.

Min mobil är borta för tillfället. Hade den i morse till frukost men sen vet jag inte vart den fick för sig att ta vägen. Så deppa inte ihop när jag inte svarar.

Nu är jag sjukligt trött och ska verkligen sova. Har redan sovit, va som en klubbad fisk i två timmar. Till sist ett härligt citat fårn kanske i söndags. Totte och Danne (eller mest Totte) wrestlar lite och har sig. Danne: "Fan sluta jag orkar inte. Vi är ju fan nyktra." Adjö.

Kommentarer
Postat av: Bror

inte drömjobb längre? saknar dig sis

2008-02-21 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0