Lite mer bilder

Här kommer lite mer bilder. Ska jobba på att bli bättre på att lägga upp bilder samtidigt som jag skriver..


image109
Ta fart på parkeringen


image108
Totte hoppar på parkeringen.


image107
Hannes på skidskoleavslutningen.


image106
Jag på jobbet. Dålig bild men pappa blir glad i alla fall=).



image96
Snöhjärta



image97
På äventyr i vildmarksstigen


image98
Kim och jag i liften

image100
Ica


image101
Utsikt från skutan


image102
Svängar-Gillis på skidskoleavslutningen. Jag fick valla av honom i present=).


image103

Erik i Tott i onsdags




image104
Erik Bräcke idag.




Nu ska Totte valla mina skidor med vallan jag fick av Gillis och Jennie ska massera min rygg. Man har det allt bra ibland=). Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0