Så kan det vara ibland

Började sju i morse. Segt. En timmes föreläsning om merförsäljning. Ännu segare. Sen lite morgonskidåkning. Emil va liftwaffer. Men jag mådde alldeles för dåligt så fick åka in igen. Ringde pappa och kände mig lite bättre sen. Frukost för tredje gången och lite vila innan skidskolan började. Snöbollar först. Lekte björnen sover med danske Oscar som björn men han ville inte vakna. Så kan det vara ibland. Tog med kanonerna till vildmarksstigen för linbanan är trasig. Hade stafett vid englandsliften. Jag fuskade för att lärarna skulle vinna, Ellen blev jätteledsen och började gråta. Så kan det vara ibland. Johan har tagit min Fräsarlektion så jag slutar tre. Riktigt skönt, synd bara att jag har barnområdet. Så kan det vara ibland. Nu mår jag mest dåligt. Har i alla fall lyckats trycka i mig lite mat och har lunch över till imorn. Ska försöka sova en timme för det är tisdag vilket betyder utgång. Men jag kanske bara är med här hemma först och sover sen. Behöver nog det. Känner mig sliten i knäna och det är bara tisdag. Riktigt segt. Tur att jag har praktikant, så kan han ta över lite. Ska försöka hitta på lite övningar till imorn så vi inte behöver glida omkring som vi gjorde idag. Kände mig som en dålig skidlärare. Så kan det vara ibland. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0