Skabb och skunk på Kläppen

Har inte tvättat håret sen i tisdags, haha. Har inte varit så här skabbig sen jag va på scoutläger, och de va riktigt länge sen. Känner att det kommer bli en akutdusch imorn innan jag sticker ut i backen, det händer inte ofta. Äntligen fredag och äntligen ledig. Imorn blir det häng i Fjällvallen och lite banåkning med internutbildningen. Härligt häng på hemmaplan helt enkelt. Pratade äntligen med Karin idag. Det va inte helt fel. Så skönt att höra dig skratta. Det behöver du. Kunde ju även leverera den goda nyheten att jag kommer hem för att träffa henne nästa helg. Har nämligen fått ledigt vecka elva så tänkte bege mig till götet för att besöka mamma och titta på gravstenen som finally har kommit. Efter mys med o'boy och marshmallows med Karin bär det av söderut. Men inget av de här vet pappa eller Jensa så dom lär väl ringa och undra så fort dom läser. Hoppas inte ikväll bara för jag har redan krupit till kojs. Luften har verkligen gått ur ikväll. Det har varit en hektisk vecka. Men det har ju varit stockholmsveckan så inte så konstigt kanske. Jonte kommer hem på tisdag=). Kanske kan träffa honom hemma också. Vet inte om jag vågar, lär ju vara brun. Nu blir de natti. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0