sömnig

Gick och la mig klockan sju och sen sov jag. Till halv tre, sen kom partypatrullen hem och hade efterfest en timme, sen kunde jag somna igen. Just i natt bestämde dom sig för att vara på mellanvåningen så det gick inte direkt att undgå vad som hände där ute, även om jag låg i min säng och försökte. Blondie sprang in i en tavla och hade tillräckligt ont (bakis) för att sjukanmäla sig idag. Totte sparkade en fotboll på ett glas som självklart gick sönder, men ha skyller på Olov eftersom Olov duckade... Knobben knäckte ett ägg på sig själv för att bevisa att det var kokt. Det var de inte.. Sen hade dom lite wrestling borta vid Dannes rum innan det blev jage runt hela huset. En vanlig tisdagsnatt på Kläppen=).
Idag har det blåst storm i byarna och toksnöat nästa hela dagen. Inte helt kul väder att ha skidskola i, men det kunde varit värre. Det kunde regnat. Kom hem och storkokade chili con carne. Det blev middag för två och åtta stora lunchpåsar. Härligt. Min korv stroganof som jag äter varje dag till lunch börjar nämligen ta slut. Nu har jag duschat och är helt slut. Det borde jag inte vara efter nattens tolv sovande timmar. Om jag är så här trött imorn börjar jag fundera på om något är fel. Fast det är det. Något är riktigt fel. Livet ska inte vara så här. Kanin jag tänker på dig hela tiden. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0