7 dagar kvar

Eftersom klockan är över tolv, vilket betyder att det officiellt är onsdag (jag åker söder ut i morgon) just nu och att det därför endast är 7 dagar kvar tills jag är tillbaka i Åre, jippie! Har precis gjort klart brors mössa men jag är inte helt säker på att modellen blev så bra så det kan hända att jag får bakläxa imorgon.. igår gjorde jag klart min egen så den har jag såklart gått omkring i hela dagen = inget trevligt hår. haha. men det var det helt klart värt.

Tog även lunch med Amina och sen på kvällen middag på F Olsson. Underbart trevligt! Kommer sakna Amina och Olsson i Åre.. Har även hunnit med en tripp ut till mammas hus för att ta lite bilder till en hemsida. På vägen hem gick jag ut i hinsholmen och fotade lite. Det var mysigt. Bara jag, min kamera och en åtta kilo tung väska. Haha. Så kan det gå.

Nu borde jag sova.
 
image33

image34

image32

image35   image36
Jag i min fina mössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0