Bror är här!

I morse kom bror! Så härligt att se honom. Gjorde en liten miss när jag hade glömt att han inte kom med Göteborgståget utan hade bytt i Stockholm vilket betyder att han kom en halvtimme tidigare än jag trodde så när jag kom ut ur duschen ringde han och sa att han va i Undersåker = max tio minuter kvar till Åre, så det vara bara att akut ringa taxi och slänga på sig kläder, men jag hann i tid så det löste sig. Skönt för bror eftersom det toksnöade. Sen hade det toksnöat resten av dagen, säkert uppemot 40 cm och eftersom vi är lite kräsna och mest gillar bra sikt så sköt vi upp skidåkningen till morgondagen och begav oss ner till byn istället. Gick på lite shoppingrunda, jag köpte en tröja och ett par kalsonger som passa som shorts till mig och bror köpte en väldigt fin skjorta. Sen blev det lunch på Subway innan vi pallrade oss ner till Holiday för lite bowling. Eftersom vi bara var två hann vi med fyra serier på en timma så nu har vi lite ont i händerna.
Efter en hård dag är vi nu hemma för dusch och ombyte innan det blir buss in till byn för Broken-hamburgare till middag. Sen hoppas jag på lite lugn för jag känner mig fortfarande lite förkyld och seg. Imorgon är det backen som gäller! Adjö.


image68
Bror posar i flygplanströjan.


image69
Syskonlatte på Holiday


image70



image71


image72



image73
Storlek 50? Någon?


image74
Efter en jämn match vann bror med 6 poäng. Hårt.

Kommentarer
Postat av: Amina

åååh juste BROR va där i helgen!Hoppas ni hade det jätte bra:D!såg att du ringt gumman, åå så glad jag blev!haha ska kanske ta å ringa tillbaka eller vad säger du:P?haha ja lite avis är du minsann på min snygga blogg nu va?loving it!Saknar dig pussigull(haha)

2008-01-27 @ 21:14:13
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0