det blir inte alltid som man tänkt sig

Kom inte hem från stan förrän nu, suck. Enligt mina planer skulle jag typ ha varit färdigpackad nu så att jag kunde börja städa mitt rum men icke. Jag tvättade dock i morse, lite poäng, så det är bara att packa ner allt kvar. Jag måste komma igång snart. Datorer är förädiska..

 Det har iof varit en grymt smarrig dag med Lucian och systersonen, även om han skrek som en galning till och från. Men när han kom till mig blev han tyst, haha, de bådar gott för skidskolan=). Vi käkade pizza och gick på promenad, sen tog vi bussen in till stan där han skulle lämnas till mamman. Sen gjorde jag mina små besök i diverse affärer innan jag åkte hem. Men alla färger på garn var slut på Strikk så det blir till att Lillebror får åka dit innan han kommer upp till mig nästa helg. Segt värre.

Pratade just med chefen och det lät som om Ryssen som bor i mitt rum skulle flytta ut imorgon så det är tomt när jag kommer, de låter bra. Sen blir det praktik hela nästa vecka. Hoppas jag får välja själv vem jag ska gå med=).

Nu blir det packning för min del. Det måste det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0