Försenad

Helt segt, tåget är tjugo minuter sent. Varför måste det vara sent just den gången när jag verkligen inte behövde de. Om vi inte blir mer sena (högst otroligt) borde dom hinna hämta mig innan jobbet men de kan bli tajt. Har inte sovit särskilt mycket. Igår kväll var jag otroligt nöjd med den lugna vagnen jag fått. I alla andra sovvagnar var kupéerna fulla av supandes killar (män) och det stank sprit överallt. Men så kom invationen halv tolv när vi stannade i stockholm och på kom en massa skrikandes och skrattandes människor som antingen var alldeles för dumma för att fatta att dom som sov gärna ville fortsätta göra de. Men men, ska inte haka upp mig på de. Nu ska jag springa bort till bistron och hoppas att stockholmarna inte har vaknat och tagit alla sittplatser än. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0