Hoppeti-hopp och sköna dropp

Idag har vi åkt skidor igen - oväntat? haha. Höll mest till i Duveds park och jag va ett tag rädd att hamna under Emils definition av tjej-jibbers (tjejer som hänger i parken, har bra grejer, glor på bra(/snygga) killar men inte kan hoppa ett skit) men jag klarade mig precis genom att ställa mig bakom kameran istället så att ingen skulle fatta hur hopp-rädd jag är(/var?). Det blev  några bra bilder men dom bästa suddiga, sjukt segt. Tur att jag har ett tag på mig att träna. Vi ställde även upp i Polars hopp-foto-tävling och väntar oss starkt att vinna. Till slut övertalade Kim mig att testa det första hoppet, kanske 7-9 m platå och jag var galet rädd, åkte lite lite för långsamt, höll på att kissa ner mig på kicken (hatar den blåa färgen, kommer drömma mardrömmar), flög, skrek, landade och å va inte lika åkte vidare, mycket förvånad men mäkta stolt=). Jag tror att jag och hoppet kommer bli bra kompisar under säsong. Tredje gången fick jag till landningen bättre och var inte fullt så rädd på kicken, men ändå så det är varning för dålig sömn. Haha.

Nu är jag så galet slut i hela kroppen. Har till o med träningsvärk i armarna, kan det betyda att jag håller på att få till stavföringen? Förmodligen bara att jag är svag. Tryckte i mig nästan ett paket russin i backen så jag va inte lika grinig som igår. Har middagssovit lite och är hungrig men borde duscha. Sabina fyller tjugo idag så vi ska visst på vift ikväll.


image58

Totte - En aning suddig


image59
Totte och Peter - Förstår inte varför den ser så suddig ut. Är skarp egentligen...


image60
Filip


image61
Peter



image62
Totte


Sitter och funderar på om jag är hungrig, har inte ätit särskilt mycket med tanke på hur mkt energi det har gått åt idag. Lite gulachsoppa kanske. Riktig österrike-feeling=).
Skida lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0