monday morning

Känner mig faktiskt lite duktig, gick upp klockan nio trots att jag får sova hela dagen om jag vill. De va riktigt segt. Sitter här och fördriver tiden tills tvättmaskinen är färdig så att jag kan gå sen. Ska in till stan å sen till Lucian. Fast egentligen borde jag börja packa. Panik. Jag orkar verkligen inte. Jag hatar att packa, trauma från barndom, haha. Jag kommer glömma hälften, tur då att bror kommer upp om en och en halv vecka och att jag ska hem på snabbvisit om två veckor. Förhoppningsvis åker jag tillbaka till snön på kvällen samma dag som jag kommer till götet. Det hade varit skönt, smash n' grab.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och åtminstonde plocka fram allt som ska packas ner och placera de på sängen. Det är i alla fall lite kul.

Skida lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0