på stan med bror

Nu har jag faktiskt lyckats fördriva ett helt dygn hemma i göteborg. Tog en lång sovmorgon, vaknade, satte på tvn och tittade på när charlotte kalla tog hem segern i tour de ski, hon är helt makalös! Sen åkte jag och bror min ner till stan för nks reapremiär, massor med folk men vi överlevde som tur var. Jag lyckades inhandla en efter-backen-tröja på herrarnas boomerang, ett par knalligt turkosa trosor, två hår-volyn-byggare och lite smink. Hälften var dock inte på rea men man kan ju alltid försöka lura sig själv. Haha. Sen hade vi en mysig fika på Vallgatan innan vi hyrde film och tog en promenad hem. Det blev Happy Feet (har verkligen velat se den hur länge som heslt, fråga någon som känner mig) och Hata Göteborg (kunde inte låta bli att se en film med det namnet, i synnerhet inte när den förklarades som en "film om manlig vänskap när den är som allra sämst" haha). Så nu ska jag snart ha film kväll med mina små hela och halva bröder så att dom lär sig något om manlig vänskap=).
Skida lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0