På tåget mot Åre

Nu sitter jag här på tåget igen. Men det är inte det dåliga tåget, det är det braiga! Så här fungerar bio-vagnen vilket betyder att det är jag och shrek om en kvart=). Lyckades låna med mig en monteringsnål av Eva så jag har även lite mösspill om filmen är tråkig. Så typiskt att jag inte hade något att göra på vägen ner men en massa nu. Tur att jag inte är så trött. Men ska försöka få lite sömn innan jag väcks i stockholm halv tolv av dom sista två som ska in i kupén. Nu är vi i Herrljunga. Idag är kupén full, lite segt, på vägen ner va jag själv, helt underbart. Haha. Men det är aldrig lyx på tåget dagen innna byte=).
Mötet gick bra, haha, alla bara kastade sig över bankkvinnan och ställde tusen frågor hela tiden, stackars henne. Men lite får man allt jobba. Sen blev det lite mat hemma innan jag och pappa åkte in till stan. Shoppade ett toast-järn (hoppas totte inte läser för det är en överraskning..), s-krokar till rummet och en spritpenna. På förmiddagen var jag på willys, tror väskan väger säker 35 kilo, bara mat, underbart! Kommer bara behöva köpa färskvaror på Ica resten av säsongen, för allt annat har jag=). Nu blir det bio! Adjö.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)

2008-01-30 @ 20:00:26
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0