På tåget mot Götet

Sebbe du kan vara lugn. Jag kommer vara i Åre när du anländer på söndag. Allt är som vanligt=).
Sitter på tåget hem, suprise! biovagnen är fortfarnade sönder. Men de hade jag redan räknat ut så jag tog med mig några mössprojekt men på något underligt sätt så lyckades jag glömma alla nålar så nu sitter jag här istället och håller tummarna för att datorbatteriet ska hålla riktigt länge. Tur för mig att jag är trött. Sitter här och funderar på om det verkligen är värt att åka tåg tjugosju timmar för att få vara hemma tio. Men är det möte så är det. Och pappa blir nog glad. Morgondagens plan är att först åka till graven med en blomma. Sen fördriva lite tid hemma innan det är bankmöte klockan två. Efter det tänkte jag dra med pappsen till Willys för att handla lite billig mat och hoppas på att han kanske kanske betalar så blir det ännu billigare för mig. Sen hinner jag nog bara med lite icke-själv-gjord-mat innan det är dags att hoppa på tåget tillbaka till Åre.
Nu ska jag sitta och tågfilosofera lite. Adjö.


Kommentarer
Postat av: Amina

Hur kan jag ha missat detta?eller du har sagt det men det kom ändå som en chock:)Hoppas din hemvistelse blir lyckad!Pusss

2008-01-30 @ 12:18:41
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0