packning pågår

Nu har jag varit tillräckligt duktig för att nästan ha packat klart. Men det kommer jag ha gjort innan jag somnar för de som är kvar ligger i sängen. Har även lyckats få en tequilaflaska att läcka lite lagom smidigt på täcket precis vid kudden. Och pappa som ska ha mitt rum som gästrum när jag är borta. Haha. Det är smällar man får ta.

När jag va på stan köpte jag även internet, framförhållning är inte min starka sida, så nu funkar min nya dator! Det är till o med där jag sitter nu. Lillebror har varit jättesnäll å hjälpt mig flytta över bilder å musik å ladda ner program och saker som behövs så nu är det klirrat och klart. Jag kommer kunna blogga på tåget, yes=).

Sitter å skvallrar med åres mest nyfikna person på msn. Ska bli gött å träffas på onsdag. Oj vad vi ska basta! Men först ut i backen och bränna!


Pratade förresten med chefen idag. Det lät som om Ryssen skulle flytta ut imorn eller övermorgon så det blir bra. Och det blir även till att praktika nästa vecka. Hoppas jag får välja själv vem jag ska gå med..

Nu ska jag skvallra vidare och packa klart.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0