Sjuk passar inte just nu

Det blir ett kort inlägg. Jag håller typ på att  bli sjuk. Känns inte alls bra, bror kommer ju imorn så jag vill vara på topp. Men tänkte sova nu så jag repar mig snabbare än snabbast.
Barnavslutningen idag gick bra. Emil var kussa och åkte bräda i storabacken. På fredagsmötet fick jag visitkort. Ojojoj, kände mig riktigt stor och viktig=). Efter jobbet åkte vi på skidlärarafterski på Black Sheep innan det begav sig hemåt till sängen för lite middagssömn. Det blev två timmar. Trodde inte jag var så trött men tydligen. Sen gjorde jag grönsaks-oxpytt och totte klagade så klart, men han fick en barnversion och var nöjd.. Nu är det som sagt sängen som gäller igen. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0