suck suck

Efter filmen somnade jag såklart om, och försov mig. Helt underbart. Som tur var va min inbyggda väckarklocka snäll mot mig idag och försov mig bara så passa mycket att jag bara behövde stressa för att hinna till min optikertid. När jag väl hade varit där åkte jag vidare till polisen för att fixa ett nytt pass och id-kort. Fick vänta en timme på min tur men det var det allt värt! Det var till och med värt 400 kronor för att slippa få fler gliringar om hur liten (femton) jag är på id-kortet varje gång jag ska ut. Borde kanske egentligen kanske se det som en hint om att jag borde ta körkort istället för att köpa ett nytt kort. Men men, jag har mycket bättre saker för mig, jag är ju skidinstruktör! Haha, har fortfarande inte riktigt smält det där... Underbart!

Nu ska jag städa mitt rum och försöka hitta mina nycklar så jag kan gå hemifrån. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0