Helg i Bräcke och Photo Challenge

Igår och idag har vi glidigt omkring i Bräcke. Åker bara röda men det är roligt. Upptäckte pipen igår, hur kul som helst. Har träningsvärk i rygg och armar. Bra med lite extra träning. Åkte med Fia igår, hon är kul och galen. Skrattar jämt, spelar ingen roll om hon ramlar av railen eller gör de perfekt, det är alltid kul. I dag på förmiddagen kändes det mest som om vi stakade omkring och de känns i benen alldeles för mycket men jag antar att vi åkte lite också. Ullådals-skogen och Bräcke. Efter lunch på 720 åkte vi över till Duved för att vara med i Duved Photo Challenge, uppdrags-foto-tävling med lag. Riktigt roligt. Vi hade två timmar på oss att åka omkring och fota en massa saker som Johannes skrivit på en lista. Vi kom sist men det va kul ändå.
Efter stängningstid fick Erik och Totte för sig att hoppa på hoppet på linbaneplatten så dom ringde dit Matte och Dogge och hade en liten session. Helt galet korridor-gap-hopp. Jag satt nere på platten, filmade och frös. Tror jag behöver träna på filmningen. Tottes kommentar efter å ha sett filmen va att jag behövde ett stativ. Kändes inte så positivt. Men men, de va första gången, de kan inte bli sämre. Om jag är snäll kanske jag får vara med och träna nästa kväll de blir linbane-hoppning.
Till middag blev det potatismos och fiskpinnar. Riktigt underskattat.
Sitter i min säng och har dåligt samvete över att jag verkligen verkligen borde städa. Men de kommer jag inte göra. Istället blir de dusch och tidig sova. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0