kvällssjukan

Jag är sjuk. Det är tråkigt. Men det är inte vilken sjuka som helst, jag har nämligen fått kvällssjukan. Den går ut på att jag mår bra hela dagen fram till kvällen, sen mår jag jätteilla, blir väldans trött och somnar tidigt. Jag har döpt sjukan själv. Det här är tredje kvällen i rad med kvällssjukan. Idag är jag iof inte lika trött som dom andra dagarna, undra om det kan bero på att jag de två senaste dygnen sovit tjugofem timmar.. hmm.. ne inte alls. Nu är Totte borta också, jag har ingen aning om var han är. Har letat på alla tre våningar, men det enda jag kom fram till under min hustur var att alla våningarna kollade på samma tv-program, snowboard-magasinet, oväntat. Kanske somnar snart. Familjen är i stan och ville väl egentligen äta middag med mig men jag är för sjuk. Ska jobba halvdag hela veckan som kommer så får vila lite då och umgås med pappsen. Imorn åker Totte hem, de blir ensamnt och tomt. Men jag hoppas han får till det och kommer upp till super session, de e bara en och en halv vecka tills han kommer i så fall. Sen får jag fjäska med chefen så jag kan knalla runt i skåneland igen. På tisdag åker Amina (aminatheresa.blogg.se) till USA för ett par år, helt sjukt. Men jag ska åka dit, lalalala. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0