Mustig dag helt enkelt

Idag har det helt enkelt varit en riktigt riktigt smarrig dag. Den inleddes som sagt i Örebro där jag vaknade. Väl hemma i Götet bjöds det på Brunch av världsklass i daltorpsköket. Kock: Bengan Larsson. Efter lite post öppning och väldigt mycket NK-reklam åkte vi till Huset som verkar få en hyresgäst. Tog lite fina bilder på våren som har kommit men har inte med mig kamera-datorsladden så bilderna får vänta till imorn. Köpte blommor och åkte till graven. Stenen var riktigt fin. Sen åkte jag och bror in till stan. Köpte en tröja på Concrete och hittade ett par skidbralls som jag vill ha men Jensa sa att de inte passade. Nehene. Jag har redan ångrat att jag inte köpte dom=). Men men, men kan inte få allt. Efter en glass i solen som blev kyligt tog vi spårvagnen hem. Jag gillar spårvagnar. Sen kom Karin! Gött mos. Vi har snackat, ätit sufflé och skrattat skrattat skrattat. Det har varit så härligt. Hon lovade att komma upp också. Så det hoppas jag hon håller. Hon skulle passa så bra på Kläppen=). Hunden kan följa med, haha. Nu blir det lite sova innan upp imorn och vidare till skåneland. Adjö

ps
Du är helt enkelt bäst
När jag är med dig är livet en fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0