skiddagar, solsemester och middag

Jag har suttit och räknat lite. Gillar att räkna. Har kommit fram till att jag har haft åttiotre skiddagar denna säsongen. Totalt kommer det bli drygt hundra. Totalt i mitt snart tjugoåriga liv har jag stått på skidor tre procent av alla mina dagar jag vaknat. Om jag fortsätter som denna säsongen tills jag är fyrtio kommer jag ha åkt femton procent av mitt liv. Lite synd att mina första nitton år förstör statistiken..

Pratade just med tvillingarna. Skulle kolla på en bli-brun-resa att avsluta säsongen med i maj men vi kom fram till att det blir sista minuten istället, tur för mig för sånt brukar sara fixa med. Haha. Totte kommer kanske bli lite sur på att jag inte går på balen men helt ärligt så är baler inte min grej, kände mig väldigt för mycket mal-placerad senast. Tror det var sista gången mamma såg mig vilket iof är fint med tanke på klänningen och det var faktiskt sol ute så jag borde vara nöjd. Och det är jag väl, men inte så mycket mer.

Läser en bok denna veckan - en doft av apelsin - den är faktiskt väldigt bra. Det var längesen jag läste en bok, gillar det jättemycket. Så det kanske blir det jag gör ikväll, eller börja virka Olles mössa så den kan bli klar så jag kan sticka klart min vita, den bruna är ju borta så jag behöver en ny.

Till middag blir det något billigt, hoppas anton vill bli min mat-partner. Det var längesen jag lagade en riktig middag, säkert en vecka sen så jag behöver lite mentalt stöd. hehe.

Nu pratar  jag med Sara igen. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0