Torsdag-fredag i efterskott

Torsdagen va galen. Totte söp bort sin ryggsäck som glömdes på tåget. Innehåll: två datorer, två plånböcker och en kamera. Haha. Så kan de gå. Jag drack nog lite väl så kom aldrig hemifrån till Mando Diao. Istället däckade jag vid elva-tolv. I min säng som tur va. Inte helt fel ställe att däcka på. Sen sov vi hela natten med lampan tänd utan lakan. Haha, skabbigt så de förslår.

Fredagen började åtta när vi åkte till station för att leta efter ryggsäcken. Efter mycket besvär och ännu fler telefonsamtal fick vi reda på att den va i Östersund och att dom skulle skicka upp den med eftermiddagståget. Göding. Åkte till Tege och gled omkring, fram och tillbaka till Duved. Bara jag och Totte, de va mysigt. Men ganska tråkigt så vi la av ganska fort, käkade höjdarlunch på Tornet innan vi åkte in till byn för en sväng på torget. Vi köpte varsin tröja och han fick tag på en efterlängtad jacka till halva priset. Jag hittade en jag vill ha men den passade visst inte. Vet inte om jag pallar lägga pengar på de heller. Sen hämtade vi väskan och åkte hem. Det blev middag på O'Learys, vi va 25 stycken. Gött gött. Känner att de blivit väldigt mkt restaurang på sista. Inte bra, men väldigt mysigt. Eriks tjej är på besök från Lule så vi ska på dubbel-dejt i veckan. Det verkar luta mot bowling men jag hoppas egentligen på pizza på Lite Krog. Nu väntar som sagt duschen innan sängen. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0