trött + mucho mañana = sova

Är galet sjuk efter dagens alla nya namn och ansikten. Anton höll på att säcka ihop vid matbordet förut. Första gången på fyra veckor han haft barngrupper. Så kan de gå. Eftersom de kommer bli en lång lång dag imorn tänkte jag faktiskt släcka nu. Totte ska ringa lite senare men han får väl helt enkelt väcka mig. Kommer förmodligen vara ute i backen halv åtta imorn för ban-åknings-clinic om Johan ska dit. Annars halv nio. Sen fyra fulla grupper till halv fem, en och en halv timmes vila då jag förhoppningsvis får i mig lite middag, och ut i backen igen. För imorn ska vi skidlärare ha lite skidskola på skoj med lift, uthyrare, stugvärdar och reception. De blir spännande. Håller på till åtta, sen kommer jag stupa hem i säng. Då har jag mer eller mindre varit i backen tolv timmar. Gött. Världens bästa jobb, vad va de jag sa=). Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0