Snart framme

I brist på annat får jag väl göra som alla andra uttråkade bloggare (jag har klickat omkring ett tag nu och lärt mig), nämligen fylla i en lista. Den här är kapad från www.lollodi.blogspot.com.


1. Hur gammal är du om fem år? 25 nästan
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Karin och min bror, men mest med mig själv.
3. Hur lång är du? 162,7 runt elva på förmiddagen=)
4. Vilken är din favoritplats? Oj.. svårt att säga.. kan vara någonstans i Åre, kanske i december, så vackert ljus då.
5. Vem ringde du senast? Pappa i morse
6. Vem ringde dig senast? Totte igårkväll
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hej älskling! Hur går det? Jag kör till skolan nu. Ses snart."
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS är ju onekligen smidigare, men det beror ju förstås på vem man tvingas prata med.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda antar jag att man kalla det...
10. När såg du senast din mamma? åttonde juni 2007, kanske vid nio på morgonen..
11. Vilken ögonfärg har du? Grön efter mamma.
12. När vaknade du i dag? Prick sex.
13. Vilken är din favoritjulsång? Hosanna med Kefaskören.
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Åre året om? Eller kanske tillbaka i förortsgöteborg.
15. Vad skrämde dig om natten som barn? Deckare som jag inte borde läsa men läser ändå skrämmer mig fortfarande om nätterna..
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Karin och hennes underbara familj igår. Jag mådde grymt bra av att se hur bra ni tacklar alla saker som händer just nu. kämpa
17. Hur stor är din säng? 140 cm. Fast den som just nu finns förvarad i en källare är rund! min favorit=)
18. Är du social? Jag vill gärna tro det.
19. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice eller bubbelvatten.
20. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida av sängen. Utnyttjar dock alla kroppens ytor att sova på.
21. Kan du spela poker? Jajemen, klassmästare på damsidan på gymnasiet=).
22. Är du en beroendemänniska? Jag vill inte tro det.
23. Känner du någon med samma födelsedag som din? Låtsas-tvilling-henke!
24. Klädesplagg du senast köpte? Fyra likadana tröjor. Typiskt Tove...
25. Vem är den roligaste människan du känner? Det är nog Andreas.. Beck...!
33. Vad ska du göra imorgon? Sova, golfa?, äta stark mat och tottes kusiner.
34. Vad ska du göra idag? Framme i malmö om fem. Äta för jag är dödshungrig. Kanske putta lite..
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Visarna på min klocka är röda...
36. Kan du byta olja på bilen? Om det är som på båten, jajemen!
37. Vad borde du göra? Ta körkort. Fixa jobb.
38. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Inte så mkt radio här inte. Men Gessie Byakrogs radio ska vara bra=)

Kommentarer
Postat av: Bror

25...tss

2008-05-18 @ 12:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0