Hundtvätt!

Imorse kom jag nre i köket, lite halvt täppt i näsan, och kunde verkligen inte bestämma mig för om de luktade rengjort citrusdoft eller gödsel.. Göran avslöjade snart att det var hundarna som smitit iväg någonstans (förmodligen den nytömda men inte rengjorda gödselstacken) och rullat sig lite, jättekul för dom men lukten som sagt. Så det fick bli hundtvätt, något som Nisse inte gillar ett dugg. Så jag vart ju tvungen att fota.



Nisse tvättas




Efter schamponering rymmer Nisse, "kanske kanske syns jag inte bakom rosorna?"




Nemo torkar sig själv och leker samtidigt, två flugor på en smäll.



En färdigtvättad Nemo!

Kommentarer
Postat av: Bror

Sjukt söt Nemo är.

2008-10-25 @ 17:25:38
URL: http://tovetovetove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0