Träna? Jag?

Har jobbat tre timmar även idag, sedan hade jag planerat att ta mig till gymmet påväg till Snö o Sjö. Men på bussen övertalade jag mig själv att träna i Limhamn istället, och när jag väl hoppat av fyran lyckades jag med konststycket att även övertala mig själv att gå in på Snö o Sjö och säga hej på vägen. Så här sitter jag nu, fyra timmar senare och har fortfarande inte tränat. Men jag har en lite vision om att jag kanske ska ta mig härifrån vid fyra. Men får se, jag är inte alltid så produktiv. Förstår inte heller hur jag lyckats vara här fyra timmar och ändå inte stickat mer än resåren på dagens mössa. Men man kan inte vara bäst alltid. Och imorn är det helg. Så då kan jag göra många mössor. Snart är samlingen klar, det ska bli kul att få ut dom i affärn. Kanske på måndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0