Lite ensammare än i morse

Idag åkte Totte hem. Jag saknar honom redan. Känner mig lite ensam utan ett yrväder runt omkring mig hela tiden:). Men jag måste ändå erkänna att det kommer bli väldigt skönt att snart få somna i min nittiosäng utan att behöva dela den med någon, jag kommer sova väldigt gott i natt.
Jag skickade med en massa grejer i bilen hem. Så nu är mitt rum ganska tomt. Inga saker som hänger ner från taket i brist på annan plats, inget skidförråd bakom dörren, inga boktorn (helt onödigt förstårs eftersom jag självklart inte har haft tid att läsa ens hälften) i bokhyllan och dessutom nystädat, jag kan stänga garderobsdörrarna (!).
Funderar på om jag ska ta hem skohyllan eller om jag ska lämna den till bättre behövande, antagligen blir det det sistnämnda, jag har ju trots allt ett fint (likadant) skoställ i Torekov redan.
Totte är snart hemma. Han har kört bil hela dagen och ändå bara genom halva Sverige. Sverige är långt. Väldigt långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0