En inte-som-man-tänkt-sig-kväll

Sms från A 23.39:

Jag slarvade bort min telefon, chansade på att bara hitta er inne i stan, hittade er inte, lånade en telefon av en ganska trevlig kioskkille men hade inte numret till någon av er. Chansade, men det var fel. Sen åkte jag hem. Hur var Krunegård?

Ibland blir kvällar helt enkelt inte som man tänkt sig. Vi missade humorgrejen och A missade allt. Men Krunegård var bra. Tror han kan bli min Lysekilsmusik.

Sen promenerad vi hem i sommarkvällen. Du och jag. Till din nya lägenhet. Du håller på att  bli så stor och det är tur att jag är ett år yngre för ibland känner jag mig så liten. När jag står brevid dig.

Jag har förresten samlat oändligt med vuxenpoäng idag när jag blev bjuden på möhippa. Ojojoj. Är dock bortrest så det blir inget med det. Men ändå, möhippa!













Så många vuxenpoäng som håller på att trilla in. Hos dig och mig. Men vi slutar aldrig tappa fotfästet, då och då. Du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0