Slappe

Alltid lite uppfriskande att upptäcka fyllebloggning så här på söndagseftermiddagen. I övrigt har jag haft en totalt bortkastad söndag i Åre. Har suttit i soffan och tittat tv o film hela dagen. För tillfället är det Spiderman som går och nu kommer snart Eriks föräldrar förbi och det är inte direkt frächa klubben som hänger på tvåan. Men Spiderman är en hjälte ändå.

Dagen kommer däremot sluta underbart mycket bättre än den har börjat. Vi ska nämligen till Broken. Lycka i sin renaste form.

Imorn kväll åker jag hem. Hemska tanke. Inser ju nu i efterhand att det egentligen var en ganska korkad idé att åka hit upp. Jag vill inte åka hem. Men jag tänkte komma tillbaka sen när vädret blir lite drägligare här uppe. När jag varit i solen i två månader och har abstinens delux. Då kommer jag tillbaka. Mer än någonsin.

Kommentarer
Postat av: neao

Men för att få dig på gladare tankar kan jag ju informera dig om att snön här hemma ligger 10 centimeter tjock! :) kom hem nu.

2009-12-21 @ 11:53:08
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0