Ba Ba Ba!

Eftersom min dator befinner sig i byn har jag fått leta upp en annan för att blogga, borde väl sova men det är mycket man borde. Så nu sitter jag här och lyssnar på Miss Li, min favortilåt för tillfället är hennes Ba Ba Ba, så sjukt härlig. Måste få över den på min iPod så jag kan lyssna skidåkandes. Kan bli min tjejvasanlåt, om den puttar ner Dustland Fairytail som förtillfället har den trofén. Idag har varit lite av en mellandag, internutbildningen blev flyttad till imorn och jag orkade inte åka längdskidor idag så det blev till att slappa. Men imorn blir det istället fullt upp, dagen börjar halv åtta i Hamre med morgonskidåkning (egentligen tidigare eftersom jag inte riktigt bor i Hamrestugan) och fortsätter sen med jobb, längdskidor, mat, interutbildning, Piratförfest (!) och sen kanske vidare till Bygget. (Kan för mitt liv inte förstå varför jag inte bara kunde åkt längdskidor idag så jag kunde få sova lite imorn, men varför ta den lätta vägen.) Så jag gissar att jag borde börja förflytta mig till sängen. Ska bara lyssna på Miss Li en gång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0