En sån där dag som man behöver ibland

Var ändå ganska laddad för skidor igår när jag gick upp och när jag tittade genom fönstret var himlen alldeles rosa. Men det tog cirkus en kvart innan det var mulet och vi fick rapport fårn tege att det var så halt i backarna att skotrarna hade svårt att ta sig upp. Plötsligt väldigt oladdad. Så vi tittade på slalom istället och hämtade ut snowboards på Langs. Till slut kom jag och Lisa fram till att vi ville göra något, så vi Jocke och Tobbe tog åttan upp på skutan, fikade och tog en massa kort (men eftersom jag var för kall om fingrarna för att ta upp min kamera så har jag inte fått bilderna än). Det blev otroligt mysigt och slutade på Fjällgårn för Afterski. Hade aldrig varit där förut och det var väldigt fint. En mysig och enkel dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0