En weekday i Göteborg blir det

Varför jag inte har gått och lagt mig än är ju en otroligt bra fråga med tanke på morgondagens aktiviteter. Men min dator hat lyckats börja utöva en otroligt stark dragningskraft mot mig som jobbar bäst när jag egentligen inte borde sitta i min randiga soffa alls.

Var lite smått bitter tidigare när jag skulle boka tågbiljett till morgondagen och inte kunde få en sms-biljett vilket resulterade i att jag fick åka in till Båstad och därmed blev sen till 20års middagen hos kusin (well, det hade jag nog blivit ändå, jag kommer alltid på bra saker att göra när jag inte har tid).

Imorgon bär det av (usch alldeles för tidigt (7.10)) mot Göteborg och sen vidare till Lyse för begravning och släktsammankomst. Och på kvällen hoppas jag på lite fika om Captain Morgan fortfarande flyter och har tagit besättningen i hamn.

Sen tillbaka till Torekov för en liten veckoavslutning på torsdag. Barnklubben med Bettan o Tove i spetsen har gjort succé och idag hade vi äckligt många barn på ansiktsmålningen. Riktigt gött var det, men ändå.

Men gissar att det skulle vara ytterst lämpligt om jag kom i säng snart. See you soon!

Kommentarer
Postat av: Amina

Hej baby! Hoppas det går bra i Torekov:) När får jag komma upp?

Och vet du vad? Jag är tillbaka i bloggsfären

skål!

Puss, saknar dig

2009-06-25 @ 00:22:50
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0