Broken igen

Idag var jag tvungen att ta tag i mig själv efter jobbet. Så det blev in till byn för att lösa in en check (den gick ut idag så inte så mycket att välja på) och sen upp till sjukan och fick en liten avhandling om min griniga fot. Kort sagt, jag måste lästa mina pjäxor och får inte åka mer längd på ett bra tag. Jippie. Bra dag.
Sen skulle Jocke komma och hämta mig vid Kabin men det blev lite fel i kommunikationen så efter ett par springturer mellan torget och kabin kom äntligen Carro Pernilla och Hannes för att hämta mig "du, vi glömde säga att vi ska till Broken först". Så det blev middag på Broken och jag kan gissa att jag har varit där tolv gånger denna säsongen vilket ger ett snitt på cirkus en gång i veckan hela året. Gött! Men nu är jag mätt och nöjd och ska krypa ner i min säng för lite välbehövd sömn.

Sa jag förresten att dagen inleddes med regn, regn?!, som sedan följdes av mulet, strålande sol, mulet, hagelstorm, snöstorm, sol, mulet, sol. Det har varit en omväxlande dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0