Sol sol sol!

När jag tittar ut genom fönstret är det klarblå himmel utan moln idag igen! Världens lyckligaste? Jag? Japp! Jag tror inte att det finns något som gör mig på så bra humör som sol. I synnerhet inte när den dyker upp för fjärde dagen i rad efter en lång vinterdvala. Vi i Åre har det rätt bra ändå!

Jag funderade ett tag på om jag kanske skulle klättra upp på en stol för att nå till knäckbröden. Det är nog trots allt inte särskilt mycket näring i mina vita sockermackor (undantagsköpta, jag tyckte jag behövde lite vardagslyx). Men kom fram till att det låter så mycket när man smörar knäckemackot (och jag hör till kategorin noggranna smörare) så jag skulle förmodligen väcka Matte. Så jag står över. Och sitter här med mina vita Pärlan vete. Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0