Utegånger

Igår hamnade vi på Werséns. Matte och jag hade sjukt kul på dansgolvet och såg som vår uppgift att härma alla som dansade fult. Stört kul! Tills dom fick för sig att fylla dansgolvet med ett Lütsentjockt lager rök och satte på epilepsiljuset. Då såg jag inte så mycket längre. Tro det eller ej men jag har varit ute tre dagar i rad (har nog aldrig hänt tidigare) och gissar att det blir Bygget ikväll. Det är alltså så jag tillbringar min lediga vecka. Tvspel och fika på dagarna och utgång på kvällarna. Men så har ju fötterna fuckat sig lite så jag har svårt att åka skidor. Illa illa.

Kommentarer
Postat av: Jens

Way to go sis ;)

2009-03-31 @ 19:36:25
URL: http://pfk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0