En kväll med E

Smsande med E

Hej Godkväll. Ska du se Idol ikväll?

När börjar de?

Åtta!

Omg! :) kanske jag gör det. Måste städa, låter som en perfekt bakgrundsunderhållning ju! Ska du se det?

Of course jag ska. Städhjälp? Jag kan även bjuda på lite pauseunderhållning i form av redogörelser från helgen. Jag var full, oh så full. Twice!

Kom hit! :) Jag har cola!

Åh, cola! Jag kommer! Ska ö-köra en tur först. X

Drive safe. X


Sagt och gjort. Det blev Idol-kväll följt av Sweet Home Alabama (Minns att senast jag såg den filmen grät jag tokmycket till djurkyrkogårdsscenen men nu kunde jag för mitt liv inte se varför. Nåja, det var väl minst fem år sen. Jag var liten då. )

Sen kom djingeln till Seinfeld. Jag har verkligen aldrig förstått storheten med Seinfeld vilket jag så klart inte var sen med att på peka och E höll med mig. Varför kollar folk på det här?! Så E grävde ner sig med Twilight. Men jag orkade itne flytta på mig utan kasade bara längre ner på golvet. Och jag var fast! Vet faktiskt inte när jag skrattade så mycket åt en serie på tv. Sjukt bra var det och jag känner mig lite nedstämd över att jag har underskattat Seinfeld så länge. Förlåt Jerry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0