En torsdag i slow motion

Jag orkar inte göra någonting. Hela kroppen är i slow motion och jag känner mig suddig och full av bomull. Fryser lite om tårna och kommer fram till att det är varmt på vänster sida av datorn där fläkten sitter. Det funkar ett tag.

Har ägnat mig åt att läsa i kapp alla åtta bloggar som jag följer i väntan på att A ska höra av sig. Men det händer inte så jag gissar på att han är på jobbet och jobbar in ännu mer pengar till sin resa så att han kommer vara i afrika ännu längre och jag kommer vara utan fikasällskap/bollplank/terapiare/retsticka/humoare ännu längre. Men jag ska ju roa mig på annat håll (geografiskt) under tiden. Närmare bestämt Filippinerna och Karibien. Jippieho!

I förrgår inleddes träningen inför Second Beach '09. Och precis som Anton så ska jag därför försöka sluta upp med intag av läsk och godis. Och eftersom jag börjat träna tror jag inte att det kommer bli särskilt svårt. Har inte känt suget på länge.

L är grym! Hon hade matteprov idag. heja heja!

Nu ska jag pallra mig ner på stan och skicka in min visumansökan till Filippinerna. Spännande.

Imorgon åker vi på tjejhelg till Öland. ReLaX-bilen ska få åka ut på äventyr och jag röstar starkt på att vi ska försöka besöka Ölands alla bagerier och få stämplar och vara med i någon sorts tävling där man kan vinna priser som ingen vill ha. Men jag kommer nog bli nedröstad. Har en stark känsla av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0