Off to the wood

Idag ska vi till skogen! Jag och E och hennes mamma. Hon är lite som min extra mamma ibland kan jag tycka och inbilla mig. Jag tycker om henne och det är så mysigt med sånna här mor-dotter-dotter-utflykter ibland. Det händer ju inte så ofta nu för tiden. Jag har ju iof inte frågat henne om lov att vara substitut för det jag längtar efter mest av allt nu då och för alltid. Men jag skulle bli smickrad, det skulle jag. Så det får hon också se till att bli.

Vi ska äta dubbelmackor. Dricka kaffe. Äta muffins med pärlsocker på. Och plocka svamp. Jag blir upphämtad om en kvart och eftersom jag aldrig är i tid och saknar altl vad framförhållning heter så är jag inte ens halvfärdig. Och sitter här. Taskig kombo.

Men plocka svamp, det ska vi! Och jag har letat upp min oanvända svampkniv. Skulle vilja ha en korg också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0