Heavenly helg!

Jag kan mobilblogga, underbart! Bildlöst dock. Den här helgen kan ju gå till historien sin härligaste på riktigt riktigt länge! Lång och dyr shoppingtur på stan med nea, jag kom över ett par solglasögon, lovely. Lördag kom Malin upp från Lund och Cissi ner från Stockholm, lunch på avenyn, cider nere vid vallgraven och sen Green Day på Ullevi, mäktigt! Lördagen avslutades med kycklingbaguett på Tintin, så klart Söndag inleddes med frukost på Condeco, yoghurt, juice och kaffe för en femtiolapp, ett kap i min värld. Sen en sväng påstan innan vi tog vagnen hem för att titta på tennis. Nadal är mäktig och Söderling får kämpa en bit till innan han får sin titel, men det kommer, förhoppningsvis i sommar! Till kvälls grillades det här hemma, heavenly. Nu sitter jag i mitt nystökiga rum och lyssnar på grymma Selsius. På torsdag bär det av till huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0