.

Som den talang jag är på att göra annat än att plugga har jag nu läst min egna blogg en timme. Fascinerande. (Inte bloggen utan talangen). Hittade ett gammalt inlägg från en tung dag i februari för två år sen.
Det avslutades så här:

Resten av livet ska jag bara göra roliga saker. Saker som jag vill göra. Livet är för kort för all annan skit.

Inser att jag inte helt oväntat har misslyckats då och då. Men ska försöka påminna mig om det här lite oftare. Om att den inte är rikast som mest har sparat utan att den rikast är som mest har givit. Livet är kort. Inte mer med det. Bara att hitta ett sätt att förlika sig med det, leva med det och göra det bästa av den tiden vi har. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: neao

Sjukt bra skrivet!

2010-12-05 @ 23:30:22
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0