Kvalitetsplugg

Idag jobbar jag med diciplin-plugg. Det är Kristins idé, man stänger av omvärlden 45 minuter och pluggar hela tiden, sen får man en kvarts rast. Precis som på föreläsning. Jag har precis klarat av dagens första timme och laddar för nästa. Misstänker lite smått att jag lider av koncentrationsproblem, jag kan verkligen inte koncentrera mig en trekvart i sträck, till och med trafiken utanför får det att klia i kroppen på mig, trots att jag bor på tredje våningen. Jag tror aldrig jag har lyckats ta mig igenom en hel föreläsningstimme utan att säga något till den bredvid eller titta om de hänt något kul i mobilen. Måste skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: neao

men det är en bra början!

2011-04-02 @ 18:44:50
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0