-

Jag har räknat lite på matkonsumtionen den kommande veckan.
Måndag - Ägg och knäckebröd med kalkon till frukost. Spenatochräkpaj till lunch. Middag på landskapssexan på Snerikes.
Tisdag - knäckebröd med kalkon till frukost, skippar ägg till förmån för att komma i tid till labb. Spenatochräkpaj till lunch. Amöberimöte med tillhörande middag på ÖGs
Onsdag - Ägg och knäckebröd med kalkon till frukost. Spenatochräkpaj till lunch. Apotek hjärtat kommer till Pharmen och bjuder på hamburgare till middag.
Torsdag - Ägg och knäckebröd med kalkon till frukost. Spenatochräkpaj till lunch. ketchup med makaroner till middag.
Fredag - Sista ägget och knäckebörd och kalkon till frukost. Sen väntar tio dagar i Portugal och en vecka i Belgrad med restaurangmat - fint!
På fredag kommer mitt kylskåp vara heltomt

Kommentarer
Postat av: Jens

Du tycker inte att din kost ar lite enformig?



Btw sa kan jag inte lova att jag kommer till uppsala om jag inte far en goteborgsuppdatering snart. Jag vill veta allt syster. Karlek

2011-04-04 @ 08:38:59
URL: http://jensleire.blogg.se/
Postat av: Moster Eva

Jag håller med Jens, ska du inte variera kosten? I sommar får jag komplettera med jordgubbar, Parkisglass, färska rödbetor, nykokt färskpotatis o ngt från grillen.



Kramar Eva

2011-04-05 @ 20:58:56
URL: http://www.miljo.lth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0